بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

فرنگیس

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ

گربه سیاهه هرشب می‎آید یک فصل کتک حسابی به این بچه گربهه که دلش به حیاط ما خوش است می‎زند و می‎رود. چرا؟ نمی‎دانیم!! آیا بچه ‎گربهه [بابا اسمش را گذاشته فرنگیس ] جای گربه سیاهه را تنگ کرده است؟ آیا از یک نیم‌وجب گربه کینه به دل گرفته است؟ آیا از این همه شب پریدن به فرنگیس و ناقص کردن یکی از پاهایش هنوز دلش خنک نشده است؟!! آیا فرنگیس هیزم تری به او فروخته است در حالی که طفلی بیش نیست؟

گربه سیاهه عجیب مرا یاد آدم‎هایی می‎اندازد که کینه‎ای هستند و تا آخرین نفس، همه‎ی توان‎شان را می‎گذارند برای انتقام و زهر چشم گرفتن...یکی نیست زبان گربه‎ها را بلد باشد به این گربه سیاهه بگوید تو که یکبار زده‎ای فرنگیس را ناقص‎العضو کرده‏‎ای، بس است دیگر هر شب میایی به قصد ریختن ِ خونش که چه؟ تازه وقت‎هایی که بابا سر می‎رسد یک دمپایی هم از بابا میخوری که نوش جانت باشد...ول کن برو دیگر، بگذار زخم پای فرنگیس هم خوب شود بلکه بتواند از دیوار بپرد و جانش را بردارد و فرار کند. کینه ی شتری شنیده بودیم کینه‎ی گربه‎ای نه والا !!!

  • ۹۴/۰۶/۱۳
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۸)

چه بی ادبه سیاه زشت :/
من عاشق بچه گربه ام.. خیلی بامزه و ملوسه :))
پاسخ:
خیلی از گربه سیاهه متنفرم :|
وای نگار من اصلا نمیتونم عاشق گربه ها باشم..حالا از دور بچه گربه ها رو میبینم فقط بدم نمیاد:))
الان یه کامنت دو جنبه ای!!! باید بذارم :دی
اولا اینکه: شاید این گربه ی طفول (به معنی طفل :دی) در زمان سالم بودنش یه خطاهایی ازش سر زده که اون گربه سیاهه داره الان تلافی میکنه! ولی کارش واقعا زشته خب هرچی باشه طفله :| بعدشم الان ناقصه وقت تلافی کردن که نیست...
اصلا این جنبه اشو ول کن حانی... از هر جنبه ای که بهش فک کنیم این گربه طفلیه مظلوم واقع شده :(
پاسخ:
طفول :))))))
آخه این طفول زورش نمیرسه یه لقمه غذا برا خودش پیدا کنه! بعید میدونم قبلا خطایی ازش سر زده باشه..
آره واقعا این گربه سیاهه دمار از روزگارش درآورده ثریا :(
با گربه ها چیکار داری آخه :))
با ادمای کینه ای کاری نداشته باش :|
پاسخ:
من کاری شون ندارم ..اونا هر شب نصف شب تو حیاط جیغ و داد راه میندازن،سلب آسایش میکنن از ما :|
با آدمای کینه ای که اصلا کاری ندارم ..:))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من عاشق گربه هام اما یه حقیقت تلخ در مورد گربه ها وجود داره و اون اینه که گربه های نر معمولا اگه بچه گربه ای رو تنها و بدون مادر گیر بیارن یا می خورنش یا میکشنش. این چیزیه که من شنیدم... ضمن این که دوتا بچه گربه ام رو هم اینطوری از دست دادم. البته نمی تونم با اطمینان بگم که کار گربه ی نر بود یا کلاغ اما احتمال این که گربه نره اون بلا رو سرشون آورده باشه بیشتر بود.

    نمی دونم چی بگم :( فقط بعضی وقتا با خودم فکر می کنم که خدا چه دنیای بدی ساخته :(
    پاسخ:
    یاسی اتفاقا مامان فرنگیسم اومد سه تا بچه زایید تو حیاط ما بعدم به امان خدا ولشون کرد رفت..دو تاشون که تلف شدن! این یکی ام که مونده هرشب گربه سیاهه میاد به قصد کشت میزنتش!! فکر کنم درسته حرفت..

    حیوونا قانونشون قانون جنگله دیگه :(

    +بابت قالب،..منم تو موبایلم همینطور خراب میشه ، فکر کردم فقط واسه خودم اینطوری میشه ..تو لپتاپ درسته هاا..درستش میکنم، مرسی که گفتی : )
  • فاطیما کیان
  • کلا گربه هه ادم نیست :))
    پاسخ:
    باز جای شکرش باقیه آدم نیستن :)))
    کلا دنیای زندگی گربه ها تو مغز ناقص من نگنجید و هیچ وقت ازشون خوشم نیومده :|
    پاسخ:
    منم دوسشون ندارم زینب :))
    گربه است دیگر :)))
    پاسخ:
    زبون آدمیزادی نمیفهمه :)))
    گربه سیاه خر است!
    پاسخ:
    خیلی خر است :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">