بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

آذر، ماه آخر پاییز

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ق.ظ

حضرت مولانا در طی غزلی در دیوان شمس می‎فرماید که:


در این برف آن لبان او ببوسیم

که دل را تازه دارد برف و شکر


مرا طاقت نماند از دست رفتم

مرا بردند و آوردند دیگر


خیال او چو ناگه در دل آید

دل از جا می‌رود الله اکبر



 1. ما فقط رفتیم یه تعدادی عکس گرفتیم و برف درختا رو تکوندیم رو سر و کله مون، بعدشم خدا رو کلی بابت دلخوشی های شش وجهی سفیدی که از آسمون فرستاده بود، شُکر کردیم...برف بدون بوسه و شِکر هم باز برفه و چیزی از ارزش هاش کم نمیشه، حتی در غم‎انگیز ترین حالت انسان : )


 2. شک ندارم که بهار زیر توده‎ای از برف پناه گرفته بود...برفِ نو...برفِ مهربان...ایمان بیاوریم به آغاز سال سرد...



 3. یک دقیقه لبخند ممتد به احترام روزهای برفی و کودکی....

شانزدهم آذر یک هزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی |پایان همچنان باز...

  • ۹۴/۰۹/۱۸
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۸)

  • شاهزاده شب
  • بخاطر همینه که میگم....برف خوده خداست :)
    پاسخ:
    به نظر منم جشنیه به میزبانیه خدا سوسن : )
    حانیه ی برفی 
    منم دقیقا همین کارو کردم
    البته بدون لباس گرم و تو حیاط !
    و با تفاوت اینکه غمم اومد تلپی نشست کنارم
    پاسخ:
    نگین جانم:*
    بدون لباس گرم؟ من با لباس گرم رفتم بیرون، روز بعدش تو رختخواب افتادم دختر!!
    غم هاتو می خریم دوست جان..به جاش شادی میدیم.قبول؟
    به به عکسا رو :))))

    خدا رو عاشقم بخاطر این دونه های سرد و کوچولو و سفید :)))
    پاسخ:
    ^__^

    جای شکرش باقیه که برف هست..بارون :)
    منم عاشقشم
  • یا زینب(س)
  • سلاااام... 
    یعنی من عاشق برفمااااا... انقد دوستشون داشتم یواشکر از رو گلا برمیداشتم میخوردم..خخخ انگار ادم پنبه تو فریزر گذاشته میخوره.. ....

    پاسخ:
    منم عاشق این دونه های سفیدم : )
    منم برف و با شیره امتحان کردم :))) خوووبه
    خوب بودن عکسا ، خیلی :)
    حتی در غمگین ترین حالت انسان ... نمی‌دونم ... :)
    پاسخ:
    مرسی مجید. خیلی : )
    برف ممکنه به غم آدما اضافه یا کم کنه ولی خب چیزی از برف بودنش کم نمیشه...
  • عاطفه جوینی
  • چه عکسای خوبی :)
    پاسخ:
    ممنون عاطفه جانم : )
    اره بدون لباس گرم :|
    پاسخ:
    مواظب خودت باش  : )
  • آقای بنفش
  • متاسفانه من همیشه در کامنت گذاشتن آدم تنبلی ام ، ولی خب در عوض تو عکاسی افتضاحم :))

    اما خب هی هر شب میام اینجا اینارو میبینم حالم خوب میشه :)
    دیگه امشب خجالت کشیدم گفتم بیام بابت این حال خوب و این عکسهای دلنشین تشکر کنم :)
    پاسخ:
    برای من همین که اینجا سر میزنید، کلی ارزش داره... ولی قول نمیدم که ببخشم که کامنت نمیذاری :))) 
    شوخی میکنم:))

    خوشحالم اینو میشنوم، از اینکه سهم کوچیکی تو حال خوب دوستام دارم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">