بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

چهار سال و یک روزگی

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

درست چهار سال و یک روز پیش بود. هنوز زمستون بود. تو گیر و دارِ ترمای اول دانشگاه و خونه تکونیای عید و بیست و پنج روز مونده به بهار، کرکره ی وبلاگم رو تو بلاگفا کشیدم بالا و گفتم الهی به امیدِ تو...با یه قالبِ فکستنیِ آبی شروع کردم که آدم برفیِ هدرش رو عاشق بودم. اسمش رو گذاشتم "قابی به وسعتِ ضربانِ زمان". از هر دری گفتم و شنفتم. شکلِ خودم بودم. بیشتر، حس های خوب مو نوشتم. غر زدم ولی کم زدم. با چشمِ خیس، با لبِ خندون، با خستگیای جسمی و روحی، با دل خوش و ناخوش...اما موندم و نوشتم. اسم وبلاگم رو تغییر دادم. از بلاگفا دل کندم و دلم به بیان خوش شد. رفقایِ وبلاگیِ قدیمیم آب رفتن، غصه خوردم. بعضی از رفقا هم موندن و پررنگ تر شدن، حقیقی تر، دوست تر، رفیق تر...یه گوشه از قلبم به نام شون شد. فیسبوک بود، اینستاگرام اومد، وایبر رفت، تلگرام هست، بلاگفا نابود شد ولی برای من هیچ گوشه ای از دنیای مجازی، دنج تر و امن تر و سر به زیر تر از وبلاگ نشد.

برای کسی که تا حالا پارو نزده و پاش به جزیره ی وبلاگ نویسا باز نشده، نمیشه از قشنگیای نوشتن گفت. مثل اینه که بپرسیم چرا سمفونی نُهُم بتهوون قشنگه؟ اگر زیباییش رو نفهمی هیچ کس نمیتونه بهت بگه چرا...


+ تمامِ آرامش و بی حاشیه بودن این چهار سال رو مدیون نگاهِ مهربون دوستایی هستم که بی چشمداشت کنارِ من و نوشته هام بودن و هستن : )




  • ۹۴/۱۲/۰۶
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۴)

تبریک میگم همیشه با شادی بنویسید
پاسخ:
ممنونم ..  سلامت باشین و با دل خوش : )
  • عارفه الزهرا
  • سلاااااااااااااااااااام ...
    اییی جانم تولد تولد تولد تولد وبت مباررررررررکککک.
    چه خوبه.....
    خوشحالم که باهات اشنا شدم و نوشته هاتو میخونم مامان بهار ....
    😊😊😊😊😊😊
    اهنگ هم عاللیییی من عاشق اهنگای ارومم.....
    پاسخ:
    سلام عارفه جانم. ممنونممم : )
    مرسی که هستی و میخونی....لطف داری عزیزِ جان :*

    چه خوب ...
  • زینـب خــآنم
  • واقعـــآ هیــچ جــآیی وبلاگ نــمیشه ، حـتی هیچکدوم از شبکه های اجـتماعــی لهــو !
    پاسخ:
    وبلاگ حیاط خلوت دل آدمه : )
    انشالله 120 ساله شدنش :)))))

    تو ماهی حانیه.ماه :)))
    پاسخ:
    مرسی نگاری جانم :))))
    قربان محبتت. البته که تو همیشه به من لطف داری، من این همه نیستم : )
  • شاهزاده شب
  • خوشحالم که وارد بلاگستان شدی و.مسیر طوری بود منم شدم جز کوچیکی از دوستان وبلاگی :)
    دوستیمون پایدار و قلمت سبز
    پاسخ:
    دوستی مون تا تهِ دنیا، دخترِ سرزمینِ نشونه های خوب :)
    منم خوشحالم که وارد بلاگستان شدی و خوشحالتر اینکه باهات اشنا شدم :)
    مثل شب تولدت من کامنت شاهزاده رو کپی پیست میکنم باز :)))
    پاسخ:
    حالا که کامنت شاهزاده رو کپی میکنی، یعنی منم باید همون جوابی که به سوسن دادم رو بدم بهت؟ : آیکون تفکر با دست زیر چونه:)))

    چه خوبه که هستی رفیقِ لبخندی : )

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چقدر می فهمم چی میگی...
    پاسخ:
    یاسی گلی : )
  • عارفه الزهرا
  • میدونی حانیه منم اول سال 94 گفتم عجب سالی بشه ولی خب هیچی نشد
    پاسخ:
    بعضی وقتا کاش هیچی نشه عارفه...همین که اتفاق بدی نیفته،خیلی خوبه:)

  • شب های خاکستری
  • هدر وبلاگت قابی به وسعت زمانه حال آدمو خوب میکرد... انار بود به گمانم 
    پاسخ:
    درسته..یه زمانی قالب وبلاگم یه دختر انار بدست بود..با کلی انار..دل خودمم براش تنگ شده ...
  • نرجســـ ـــــَم
  • انصافه که قبل دیدن اسمت عکس این بالای وبلاگت ُ ببینم و از خوبیش غش کنم باز؟ انصافه خانوم لبخند جانم؟ 
    پاسخ:
    ای جونمممممم نرجسم ❤ لازمه بگم هروقت میبینمش این عکسو، یاد خودت میفتم؟  عزیز ترینی ❤
    خوشحالم اینجایی :)
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • برای پست جدیدت حانیه جانم ...

    جمله اخر داغونم کردا....
    ادم گاهی فکرمی کند هیچ وقت عاشق نخواهد شد  مثل من :/
    پاسخ:
    عاشق شدن اتفاقه... یه اتفاق قشنگ.بی خبر میاد، قبل از اینکه بهش فکر کرده باشی : )
  • نرجســـ ـــــَم
  • عالیه خب... 
    اینکه یادم میفتی عالی ترینه :)
    پاسخ:
    نرجس...یادمه گفتی دلت بین برفای روی برگا گیر کرده... قربون دلت دختر جان : )
    آرامکده ست واسه خودش :)))
    پاسخ:
    زینب ^_^ تو همیشه حرفای خوب خوب بلدی بزنی که من لبخند بزنم : )
    سلامممم حانی جانم 😊
    چه طوری بانو؟ 
    تولد وبلاگت مبارک ... چه عجت یه جا واسه کامنت گذاشتی 😉
    خوب نیست که نودوچهارت اینقدر سخت و غم دار بوده... امیدوارم نودوپنجت پر باشه از اتفاقای غیرمنتظره ی ناب ... برای من که هرچند کم نبودن سال هایی که دوست نداشتم نو بشن چون امیدی بهشون نداشتم ولی ته دلم همیشه سال نو یه قلمبه ی کوچولو انرژی وول میزنه تو رگهام تو هم خوب شو که سال وجودتو نو کنی دوست خوبم... تو برای من نماد پاکی و انرژی مثبت و محبتی ...گفتم که شنیده باشی
    پاسخ:
    سلاممممم حمیده ی خوبم ❤ همین دیشب داشتم یادت میکردم بین خاطرات گذشته... 
    خوبم به خوبی دوستان :)
    ممنون که انقدر با محبتی خودت... از اون رفقای قدیمی با معرفت منی که هروقت حرفا و کامنتات رو میبینم حالم خوش میشه :)
    ....امیدوارم 95 برای همه مون روشن باشه.. پر نور.. مخصوصا برای تو حمیده ی جان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">