بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

طعمِ شیرینِ خیال

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

بوی نم حالم را خوب می کرد. رنگِ سبز حالم را به جا می آورد. دلم می خواست پنجره ی اتاقم را که باز می کردم، تا چشم کار می کرد فقط سبز بود و بوی نم باران می پیچید در فضای اتاق و سر مست می شدم از هر نفسی که توی سینه ام فرو می دادم.... هر روز صندلی ام را می گذاشتم کنجِ بالکن؛ و هر روز خورشید موقع غروب می افتاد توی استکان چای ام و ذوب میشد. آنوقت آن را سر می کشیدم و دلم روشن می شد. روشن به همه ی روزهای خوبِ هنوز نیامده...روشن به همه ی اتفاقاتِ خوبِ در راه مانده...روشن به تمام نامه هایی که پستچی یک روز بالاخره پیدایمان می کند و به دست مان می رساند؛ درست همان وقتی که هوا بوی لیموی تازه و بابونه می دهد...روشن و گرم به حضوری شیرین و اتفاقی...


| عکاسِ عکس: آقای سینا سیاوشان |




  • ۹۵/۰۳/۲۵
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۳)

  • سید محسن حسینی خواه
  • حالا شد 
    پاسخ:
    مرسی هستم : )
    بازم خوبه که هنوز میشه...
  • زینـب خــآنم
  • این صحنه میتونه آرزوی خیلیا باشه ، خیلی با خودم فک میکنم ک منم دنبال همچین جاییم ، ولی بعدش میگم وقتی ک بغض کنم ، وقتی حال دلم بد باشه ، وقتی کمک بخوام ، سبزه حالم ُ خوب نــمیکنه
    ی نیرویی می خواد خیلی قوی تر از این حرفا ؛ اونجاست ک میگم هیچ جا مشهد نــمیشه
    از هرجایی بمونی ُ هرکسی ک اذیتت کنه ، دیگ راهشو بلدی ، میدونی باید کجا بری ...
    بلاخره هرکسی باید ی جایی باشه ، خوش بحال اونایی ک اینجورجاهایی مث عکس بالا هستن هم هست ، خیــلی  ; )
    پاسخ:
    میدونی زینب... بعضی حال خوب شدن ها مقطعیه اما حالِ خوبِ حرم امام رضا هیچوقت مقطعی نیست. همیشگیه...
    طبیعت و سبزه و جنگل حال خوب کنای خدایی هستن. آدم لذت می بره از راز آفرینش : )
  • مصطفی موسوی
  • خورشید غروب می افتاد در استکان چای ام، و ذوب میشد.
    قشنگ بود این جمله :)
    پاسخ:
    ممنونم... ممنون تر که می خونین : )
  • یلدا احتشام
  • سلام حانیه خوبی؟منم عکس بالا رو دوست داشتم..بارون رو دوست دارم..امّا آدما هرچی رو دوست دارند اونو ندارند..یعنی تو دنیا سخت پیدا میشه دوست داشتن چیزی رو مالک شد...می دونی کاش ایران ما تو اروپا بود.ما تو ایران خیلی چیزها رو نداریم..من می دونم از احساس حرف زدن بلد نیستم امّا درد همان دَرد است.من بارون رو دوست دارم سبز رو دوست دارم اما اینجا ها بیابان است..مثل عکس بالا کمتر پیدا می شود چیزی شبیه فیلم ها..کاش زندگی ما عکس نبود فیلم بود..کاش حسرت تو دل هیچکس نبود.کاش هرکی هرچی رو دوست میداشت بهش می رسید کاش ای کاش نبود..کاش آخر قصه ها غصه نبود ...آدم خسته میشه از کاش ها...از نرسیدن ها..رسیدن مال میوه هاست..آدم ها یا نمی رسند یا نرسیده تموم میشند..
    پاسخ:
    سلام یلدا جانم : ) عکس بالا که ایرانه ... ایرانم یه عالمه جای خوب داره که ما ندیدیم یلدا : )
    منم عاشق جنگل و بارون و دریا و سبزیم ولی مگه میشه با جبر جغرافیایی جنگید؟
    شایدم دنیا واقعا جای رسیدن نباشه..کسی چه می دونه ؟
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • چه آرامش غریبی داره هم متن هم عکس ....
    پاسخ:
    مثل سکوت پاییزی... مگه نه ؟ :)
  • سمانه میم
  • چه آرامش خوبی داره وبت حانیه ام💜
    پاسخ:
    عزیز دل منی سمان جانم 💜
    چه خوبه که اینو میشنوم... انگار هیچوقت به دنبال چیزی بیشتر از آرامش نبودم 
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • دوست خوب لبخندی من... حتی فکرشم قشنگه :)
    پاسخ:
    مزمزه کردنش زیر زبون دیگه باید خیلی لذت بخش تر باشه یاسی : )
    :ایکس
    سلام حانیه
    خیلی معرفی هیجان انگیزی بود!
    جز از کل رو میگم!
    واقعا مشتاق شدم بخونمش
    دکلمه و معرفیت فوق العاده بود
    کسایی رو که با کتاب فاصله دارن رو هم مجبور میکنه به گیر آوردن کتاب و خوندنش فکر کنن چه برسه به آدمایی که کتاب تزریق شده تو خونشون...

    پاسخ:
    سلام : )
    واقعا خیلی خوشحالم که اینطور بوده..چون خیلی سخته تعریف کردن از کتاب، اونم با نگاه مشتاق کردن بقیه...
    منونممم. حتما بخونش..  امیدوارم قدِ معرفیم دوسش داشته باشی : )
    همیشه هدرای وبلاگتو دوس داشتم 
    پاسخ:
    به سلام آقا رضا : )
    هدر.. چه حس خوبی ...
    این جمله هه. یه بار کامنت گذاشته بودی برام. یادم مونده هنوز
    : )
    پاسخ:
    اوهوم خودمم خوب یادمه...
    حتی جوابت رو هم یادمه. نوشته بودی حتی اگر نگی هم باز دلت تنگ میشه : )
    فکر میکنم عاشق این عکس شدم :)
    حس و حال این پست عالی بود ممنون :)
    پاسخ:
    منم عاشق حس این عکسم : )
    سلام... مچکرم ^_^
  • مهدی ایکس
  • خیلی ساده و شیک :)
    پاسخ:
    : )
  • روح الله فاضل
  • از همون اول بگو دلت بهشت میخواد دیگه.
    پاسخ:
    شایدم بهشت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی