بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

نفسِ گرمِ رفاقت و معجزه‌ی کلمات اگر نبود، همان سال اول از نوشتن دست شُسته بودم و از بام وبلاگ‌نویسی پریده بودم. اما یقینا یک چیزهایی وجود داشته که 5 سالِ تمام، من را پای‌بند این خانه و کاشانه کرده است. اینجا کنار سطر به سطر این نوشته‌ها، گاهی خندیده‌ام؛ گاهی چایم یخ کرده و دلم گرم شده است و جای پای کلمات خیسش هم هنوز نم دارد!
دلم دنیا دنیا تنگ روزهای دور است و زیاده حرفی نیست؛ جز اینکه من این بچه‌ی پنج‌ ساله‌ی سربه‌هوا را با تمام مخاطب‌های خاموش و روشنش دوست دارم.  دوست‌های خاموش را به اندازه‌ی روشن‌ها و روشن‌ها را به اندازه ی نور، پَرِ چادر مادربزرگ و آب‌های دریای جنوب : )




هنر و علم و سیاست همه خوب‌اند ولی
ای به قربان همانی که رفاقت بلد است

نظرات (۱۱)

به به منم یه اسفندیم 
تولد بلاگتم مبارک دخی خوشگله من :-*
چند ساله میشه حالا؟؟؟

پاسخ:
به به تولد شمام مبارک عزیز دلم *_*
بوس به روی ماهت:*
وبلاگ من 5 سالش شده : )
منم تو رو دوست:*
پاسخ:
بغل محکم :*
  • سارای بانو
  • ای به قربان همانی که رفاقت بلد است :) 
    منم زیاد پای کامپیوتر چایم سرد شده :)
    یا برا درس یا برا وبلاگ :)
    پاسخ:
    کامپیوتریا عادت می کنن به این وضع :)) انقدر من پای لپتاپ غذا خوردم که نگو :))
    آب های دریای جنوب :)
    پاسخ:
    اهالی دریای جنوب
    : )
  • بلاگر آرام
  • خوبه که دوسش دارید چون منم دوسش دارم و منتظرم وقت شه آرشیوتونو بخونم حتی:)
    ایشالا صدساله شه:)
    پاسخ:
    ای جانم : )
    ممنون از محبتت... :*
    سلام ... مبارکتون باشه ... خیلی خیلی خوبه که هنوز پای وبلاگتون ایستادید ... ممنونم بسیار.

    پاسخ:
    سلام : )
    من خیلی ممنونم از لطف و محبت شما : )
    وبلاگ فقط وبلاگ نیست، خونه امید ماست...
    اهالی کویر مرکزی ایران :))

    پاسخ:
    اهل کویر بودنم به مزیت‌هایی داره جوان :))
    چایمان را بنوشیم تا سرد نشده!
    بفرمایید...
    راستی وبلاگ را به فضاهای دیگر ترجیح می دهم...انگار اینجاها کلمات جداً جان دارند و تو می توانی لمسشان کنی و آنهایی را که  بیشتر دوستشان داری، در بغل بگیری و هی قربان صدقشان بروی؟ نه ریحانه؟
    سلام بر تولد پنج سالگی وبلاگت!
    پاسخ:
    بفرمایید گوارای وجود و این حرفا : )
    منم وبلاگ رو از تموم فضاهای مجازی دیگه بیشتر دوس دارم. یه جوری بهش حس تعلق خاطر دارم انگار که کلماتم اینجا متولد شدن و باید همینجا بمیرن...

    سلام به وجود با معرفتت :*
    زیبا نوشته بودید،مخصوصا اون بیت شعر خیلی دلچسب بود.تولد وبلاگتون هم مبارک^^
    پاسخ:
    لطف دارین شما : )
    همچنان خیلی ممنونم ^_^
    مبارکه جانم :)
    پاسخ:
    ممنونم نگین جانم : )
    قربان تو:*
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • و من نوشته های تو رو دوست دارم :)
    پاسخ:
    عزیز دل منی:*
    خدا حفظت کنه برام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی