بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

عکسش را کنار سفره هفت‌سین دیدم که سرش را کج کرده بود و لبخند همیشگی‌اش هنوز روی لب‌هاش بود. یک لحظه دلم برای زنگ تلفن آن روزهایمان تنگ شد؛ دوست داشتم من اولین نفر باشم که گوشی را برمی‌دارم. اشتیاق شنیدن صدایش از پشت تلفن، حرف‌های تمام‌نشدنی‌مان و تلفن نقره‌ای سیم‌دار مان را هنوز یادم هست.

چندسالی هست که یک تلفن بی‌سیم خریده‌ایم به جای آن تلفن نقره‌ای اول‌مان و درست چندسال است که موقع شنیدن صدای زنگش، خودم را به نشنیدن می‌زنم. شاید دلم بهانه‌ی تلفن قبلی‌مان را می‌گیرد که موقع حرف زدن‌مان سیمش را بی اختیار بپیچم دور انگشتم و زمان از دستم در رفته باشد. شاید هم چون آن طرف تلفن کسی نیست که حرفِ زیادی باهاش داشته باشم.

***

بهار را با امید، دلِ تنگ و بوسه روی گونه‌ی مادرم شروع کردم. باشد که با امید، دلِ گشاده و بوسه روی گونه‌ی مادرم تمامش کنم.

  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۶)

انشاءالله :*
عیدت مبارک مامان
پاسخ:
*_*
قربونت برم. عید توام مبارک دخترم :*
سلام ، عیدتون بسیار بسیار مبارک باشه و سالی پر خیر و برکت پیش رو داشته باشید ... با دلی گشاده انشاالله .
پاسخ:
سلام یگانه جان : )
خیلی ممنونم عزیزم..سال نو شمام پر از اتفاقات خوب و سلامتی... : )
با دوستم امسال مسابقه ی هرکی زودتر عید و تبریک بگ بعد از سال تحویل گذاشتیم
بردم من
پاسخ:
ممنون نرگس جان : )
همیشه برنده باشی خانم : )
عیدت مبارک و قشنگ:*
زیباترین ها رو برات آرزو میکنم حانیه
امیدوارم سال خوبی رو به همراه عزیزانت تجربه کنی

پاسخ:
خیلی ممنونم رفیق جان : )
تو سال جدید دلت گرم و چشمات خندون باشن : )
ممنونم که یادم بودی
سال خوبی داشته باشی عزیزم :*
پاسخ:
ممنون ثریای عزیزم :* سال جدید توام سرشار از اتفاقات خوب و دلنشین : )
امروز داشتم به چیزی رو سرو میکردم اتفاقی به وبلاگ شما برخوردمُ بیشترِ پستاتونُ خوندم؛ دلم برای اون موقع ها که‌ وبلاگ داشتم تنگ شد :)) عیدتون مبارک :)))
پاسخ:
ای جان : )
ممنونم ملیکای عزیز، کامنتت خوشحالم کرد توی این اوضاع کسادی وبلاگ ها... عید و سال جدید شمام به خوشی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی