بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

سال‌ها در خیالم از کارمند بودن و پشتِ میز نشستن فرار کردم و حالا که مدتی‎ست باهاش سازش پیدا کرده‌ام، رخوت و خستگی و یکجانشینی‌اش را پذیرفته‌ام. شاید چند ماهِ دیگر پا پس بکشم و بگویم من آدمِ هشت ساعت پشت میز نشستن و اینگونه فرسوده شدن نیستم اما لااقل در تمام روزهایی که قرار است شاغل و کارمند باشم، سعی می‌کنم با خودم و خستگی‎هایم کنار بیایم و بابت کاری که انتخاب خودم بوده است‌، بی رغبت و بی‌اشتیاق نباشم، نِق نزنم و دردِ شانه‌ام وقتی تیر می‌کشد را با کمی قدم زدن در محل کارم، قابل تحمل کنم. هرچند چشم دوختن به آسمانِ بی‌دریغی که هیچ روزی شبیه روز قبلش نیست و شاخه‎های سبزِ روی میزم که حالا توی آب ریشه داده‌اند، دلخوشی‌های کمی نیستند.

  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۹)

همکار نمیخواید؟
پاسخ:
قهوه‌ام بلده درست کنه؟ :))
خانوم لبخند به این فکر کن 
که ادمی مثل من خیلی هم دلش می خواهد یه همچین شعلی داشته باشه ...
پس یه عالم ازش لذت ببر 
مبارک باشه شغلت عزیزم :)
پاسخ:
عزیزدلم آبان خوبم، امیدوارم توام همون شغلی رو که دوست داری رو بدست بیاری:*
ممنونم رفیق بامعرفت : )
  • بانوچـ ـه
  • چه خوب...
    شاید کارمندی شغل یک نواختی باشه اما بنظرم راحت میتونی در کنار حفظ اون شغل از این یکنواختی فرار کنی...
    مطمئنم که هر روز کلی بهانه برای خوشی پیدا میکنی چون تو یه آدم معمولی نیستی... یه خانم لبخندی :)
    پاسخ:
    ثریا جانم :* یکی از دلخوشیام همیشه همین بوده که هروقت اینجا چیزی نوشتم، هنوزم هستن کسایی که از روی محبت بخونن و رنگ امید داشته باشه حرفاشون. ممنونم ازت جان دلم:*

    یک پیشنهاد دلخوش کنک کوچک: میزکار رنگی رنگی ست +یک گلدان گل:)

    پاسخ:
    گلدون گلش رو تقریبا تدارک دیدم آبی جان:* میز رنگی رنگی هم ایده‌ی خوبیه واسه فرار از یکنواختی : )
    پیشنهادات روی چشمم : )
    هاااا عنوانو که خوندم خیالم راحت شد هنوزم فقط من کاملا خاصم. آخهششش :))))
    پاسخ:
    روشن کردی خونه‌مونو آقای خاص:)))) بازم خدا رو شکر که ما معمولیا می‌تونیم از محضر کاملا خاص‌ها بهره ببریم:)))
    نفس عمیق کشیدی؟:))
    سلام حانیه جانم خوبی؟خدا را شکر که هستی خواهر...کارمند شدنت مبارک ها باشه گلم امیدوارم کارمند رسمی باشی خواهری...من هم حدود هشت  و نیم تا نه ساعت پشت میز دادگستری هستم خسته نباشی حانیه جانم..میدانی حانیه من همچنان منتظر بهار هستم نه این بهار را نمیگم والله زمستون نبود که بهار خوش بیاید..بهار تو را میگم حانیه...امیدوارم همچنان اسم بهار باشد  و اسمش را عوض نکنی...با خودم میگم شاید مادر شوهر ها و پدر شوهر ها نگذارند امّا امیدوارم آنگونه نباشد ببین من به کجاها رفتم فکر کردنم همه جا میره...با وجود شاغل بودنت بازهم بنویس حانیه ای کاش نویسنده می شدی ..امّا ببخش امیدوارم موفق باشی حانیه جانم مستقل بودن خوب است من هم مستقل بودن را دوست دارم اوایل او راضی نبود امّا بعدها شد... ان شاء الله سلامت باشی خواهری ببخش زیاد حرف زدم..میدانی هروقت بهار تو آمد من هم از بهارهای خودم خواهم گفت برایت...نه مطمئن باش من اسم بهار را دزدی نکردم گلم مال من هم انتخاب شدند فقط دوست دارم هروقت بهار تو آمد ان شاء الله آن زمان باهم بگوئیم از شیرینی ها...بازهم ببخش دارم بیراهه می روم گاهی بیا پست بذار دلم برایت تنگ می شود دلت بهاری باشه خواهری..به ترکی می نویسم

     mən səni çox sevirəm və çox istəyirəm 🌷🌷
    من تو را خیلی دوست دارم و خیلی‌ می خواهمت 🌷🌷
    پاسخ:
    ای جانم یلدا، شغل جدید توام مبارک باشه نازنین جان:* من کارمند رسمی نشدم ولی خب آدم از آینده‌اش بی خبره.
    بهار من همیشه بهار می‌مونه. چه وجود خارجی پیدا کنه یا نکنه :)
    ولی خیلی دوست دارم اگه یه روزی پاشو گذاشت تو دنیا، براش از تو و باقی رفقا و وبلاگ و دوستام تعریف کنم. جان دلم امیدوارم توام بیای برام از خوشیات و قند و نباتات بنویسی و گپ بزنیم :* کاش یه روز ببینمت و محکم بغلت کنم و دلم روشن بشه از دیدنت دختر خوش‌قلب:)
    من فدای تو و این همه مهربونیات یلدا جانم.
    با کارامل و کف؟
    پاسخ:
    هرچی که تهیه کننده اش صلاح بدونه : )
  • مجید صدر
  • کارمندی عذابه. من نتونستم باهاش کنار بیام. پا پس کشیدم...
    پاسخ:
    خیلی صبوری لازم داره...خیلی....
    سلام حانیه جانم خوبی؟ روزت بخیر خواهر امیدوارم سلامت باشی عزیزم ❤🌷❤
    ببخش خیلی مزاحم می شوم گفتم حالت را بپرسم...سلامت باشی خواهری ⚘⚘⚘
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم، خدا رو شکر من خوبم. خوشحالم که محبت داری همیشه به من یلدای خوبم:*
    مزاحم چیه خواهر من؟ همیشه مراحمی...توام رو به راه و شاد باشی عزیزم ❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی