بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

جای چشمانم روی در مانده است...

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ
شبیه پیرزنی هستم که بعد از عمری تر و خشک کردن بچه ی یکی یکدانه اش، مجبور شده است چمدانش را ببندد و به خانه ی سالمندان کوچ کند و انقدر یکی یکدانه ی دلبندش به دیدنش نیاید که چشم هایش به در آسایشگاه خشک شوند و از یادش برود روزی همه آنچه که داشته است به پای قد کشیدن تنها فرزندش صرف کرده است....

 تنها دلخوشی ما که نوشتن بود را از ما صلب کرده اند و هی می گویند تا ده که بشمارید همه چیز درست می شود. نوشته های قد و نیم قدمان را از ما گرفته اند و از صبوری ما تشکر کرده اند، مگر یک مادر چقدر می تواند صبوری کند...



  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۴)

سلامممم اخه یعنی چی؟؟ بالاخره بر میگرده یا نه؟؟ خیلیا اینجوری شدن 
پاسخ:
سلاممم :)
والا برگشتش با خداست .فعلا که رفته تو کما...بلاخره برمیگرده اما شاید بخشی از اطلاعاتش از دست بره..شایدم خیلی طولانی تر بشه:(
من رفتم بلاگ اسکای ولی اون حس و حال سابقو ندارم اونجا.. امیدوارم خونه ی جدید پر از لبخند و شادی باشه براتون:-)
پاسخ:
سلام خوش اومدین : )
حس و حال سابق آدم سخته برگرده ولی با حس تازه تر شاید بشه نوشت :-)
آدرسوتنم ندارم که..
خیلی ممنونممم : )
  • پرنده ی سفید
  • خونه ی نو مبارک :)
    امیدوارم همیشه خبرای خوش از این خونه به گوش برسه که می دونم حرفای این خونه حرفای دل خودته :)
    این پستت رو خیلی دوست داشتم رفیق. حرف دلمو زدی. چقدر دلم برای وبلاگ ساده و کوچیک خودم تو بلاگفا تنگ شده.
    پاسخ:
    قربان تو جان دلم :*
    ممنون که همیشه هستی ... : )

    حرف دلمونه، درد مشترکمونه...هوممم دل منم خیلی براش تنگ شده...
  • کرگدن آبی
  • میگن تا همین چند وقت پیش آقای شوژ بودم! :)

    +خوشحالم که حداقل اگه وبلاگم کامل به فنا رفت، لااقل دارم یکی یکی لینکامو می یابم! :]
    پاسخ:
    به به سلامم آقای شوژ : )

    + از غم از دست رفتن وبلاگ ها نمی تونم چیزی بگم... جز اینکه چقدر حیف بودند...
    منم خوشحالم از دیدار مجدد : )

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">