بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

به امید یه هوای تازه تر ...

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

به نام او"


قبل تر ها یک جایی نوشته بودم دلتنگی نباید طولانی شود، دلتنگی های طولانی مدت تبدیل می شوند به یک غده ی بدخیم روحی که متاسفانه در هیچ کجای دنیا دانشمندان راه درمانی برای آن کشف نکرده اند و این نشان می دهد علم آنقدر ها هم که ادعا می کند پیشرفت نکرده است.

یک ماه و اندی است که دلم برای نوشتن و دوستان ِ خانه ی قدیمی ام تنگ شده است، حروف روی کیبوردم هم انگار چندسالی پیر شده اند و دل به کارهای روز مره ام نمی دهند. نباید می گذاشتم دلتنگی ام بیشتر از این به درازا بکشد ... دلتنگی طولانی مدت خطرناک است و فاصله گرفتن از کیبورد غم انگیز است...

چه اندازه خوب است که آدم می تواند بنویسد : )

  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۷)

  • سید محسن حسینی خواه
  • ان شا الله چرخ این یکی براتون بهتر.بچرخه 
    مبارکا باشد 
    پاسخ:
    مرسی مرسی : )
    چه خوبه اولین کامنتی که اینجا ثبت میشه از یه دوست قدیمیه : )
    سلاممم. خوب کردی واقعا 😊 البته ادم خیلی دلش میسوزه بابت اون همه خاطره اون همه نوشته... 
    حالا "بهار" که بیاد کلی خاطره از دست داده😢 
    انشاءالله اینجا بهتر و قوی تر از اونجا مینویسی 😄😘😍
    پاسخ:
    سلامم به روی ماهت همراه همیشگی : )
    آره والا ..چهارسال زمان کمی نیست..انگار آدم چهارسال عمرشو جا گذاشته اومده..نامه های بهارم:((
    مرسی مرسی زیااااد :*
    بنویس بانو جان بنویس :)
    پاسخ:
    نفیسه جانم :*
    کیبورد من که پاش لب گوره دیگه :د

    سلام. خوبی؟ : )
    پاسخ:
    عه سلاااام ممار ، خوبم.شکر...شما چطورییییی؟ : )
    همه غصه م همین بود که دوستایی که هیچ راه ارتباطی ای غیر از وبلاگ ازشون ندارم، چطوری پیدا شون کنم
    دلمان تنگتان بود، نمی نویسی دیگه جایی؟ بنویس : )
    خوبیم، مچکریم ^_^

    چرا، فعلا تو نظر دونیِ دوستان می نویسم  د:


    پاسخ:
    ما هم مچکریمم که خوبی : )

    بعله بعله ، خونه ی خودته فرقی نداره، ولی ما قصه های خوب برای بچه های ریشدار خودتو میخوایم .بلاگفا هم که مرده :دی
    خیلی خوشحالم که قبل از خواب اون قصه ها رو می خوندی دد:

    دعا کنین زنده شه. آمینننن د:
    پاسخ:
    اصلا از وقتی قصه نمیگی ، شبا خواب مون نمیبره :(

    بلاگفا رو هم خدا باید آزاد کنه ممار..طبق توییت های زنده ای که جناب شیرازی توییت میکنه؛ حالا حالا ها معلوم نیست کی نفس بلاگفا برگرده..
  • پرنده ی سفید
  • واقعا چه اندازه خوب است که آدم می تواند بنویسد...
    وگرنه من یکی که یا خودم دیوونه می شدم یا مخ بقیه رو می خوردم و دیوونه اشون می کردم :)))))
    پاسخ:
    یاسی عزیزممم :)))
    حالا من اگر ننویسم تو سکوت عمیقی فرو میرم؛ که با هیچ خط کشی نمیشه عمق شو اندازه گرفت :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">