بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

میگم :خاله جون، هفتاد و شیشی هام بزرگ شدن هااا، مهر که بیاد دانشجو میشن!... یک نگاه عاقل اندر سفیه به من می‌اندازد و عینک دوربینش را از روی چشمانش برمی‎دارد و عینک نزدیک بینش را جایگزین آن می کند..میگه: بیا جلو از نزدیک‎تر ببینمت دختر..! دستش را می‎برد لای موهایم و دو تا تار ِ موی سفیدم را می‎کشد بیرون... میگم:خاله جون منظورت چیه؟ینی میگی پیر شدم؟...میگه دختر حواست باشه تو دلت جوونه نزنن! می‎پرسم چی؟ میگه دونه‎های غم... میگم خاله جون این حرفا چیه؟ من به مامانم رفتم زود موهام سفید میشن... میگه: پاشو این سبزی ها رو جمع کن ببر با آب ِ سرد بشور! مراقب باش موهای مشکیت ُ ارزون نفروشی، حرف پیری نیست! حرف گذر ِ عُمره... ببین همین الان انقد مشغول حرف زدن شدیم که نفهمیدیم سبزیا رو کی پاک کردیم.


پ.ن:شخصیت خاله جون قرار است تا زمانی که من می نویسم در نوشته هایم با همین عنوان حضور داشته باشد به یاد خاله‎ی عزیزم که از الان تا هروقت زنده باشم، دلم برایش تنگ می شود.

  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۲)

دو تا حُسن داره یکیش اینه که ما لذت میبریم دومیش روح خاله جان شاد میشه!!
+روحشون شاد ِ شاد :)
پاسخ:
مرسی زینب که هستی و میخونی عزیز جانم :)
روح رفتگان شمام در رحمت و آرامش :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • خاله ها ماهن ، ماه ... هر چند من هیش وخ خاله نمیشم :(
    پاسخ:
    ماهِ ماه...منم خاله نمیشم یکتا...حس مشترک :(
    حواست باشه دونه های غم تو دلت جوونه نزنه...
    چه به دل تشست...
    پاسخ:
    خوشحالم که به دل نشستنی بوده: ) 
    حانیه جان همون خاله ی عزیزت که الان نیست؟
    روحشون شاد باشه انشاالله.
    پاسخ:
    بله تمشک جانم، همون خاله ی رفته.. 

    دوست داشتم یه شخصیت و تیپ به یادش بسازم :-) 
    قربانت جانا 
    ایشالا هیچوقت غمی تو دلت نباشه عزیزم :))
    روح خاله ی مهربونت هم قرین رحمت و آرامش :)
    پاسخ:
    ممنونم، توام همچنین نگار جانم..دلت شاد و بی غصه:*)
    فدای شما.. رفتگان شمام روح شون شاد... 
  • آلبرت کبیر
  • بیا دو کلمه فرمول بخون جای این حرفا :)))
    پاسخ:
    دیگه از فرمول خوندن مون گذشته البرت :))
    بیا دو کلمه حرف دل بخون :-D 
    به قول معروف موی سپیدو توی اینه دیدم اهی بلند از ته دل کشیدم😜
    پاسخ:
    یه شعری هم با همین مضمون هست که می فرماید: موی سپید را فلکم رایگان نداد... این رشته را به نقد جوانی خریده ام..بعله :-P 
    هعیییی دوران جوانی در گذر است رفیق جان 😜😘
    پاسخ:
    باید قدرشو بیشتر دونست، دیگه برنمیگردن... 

    خب اجازه هست ما بگیم دلمان برایت یذره شده :*
    عزیزم :)
    روحشون شاد
    پاسخ:
    ممنونم نگین جانم..
    روح رفتگان شما هم شاد : )
    سلامم 

    خانم دل به دل راه داره از نوع اتوبان چهاربانده😉😊💗
    پاسخ:
    راننده ی اتوبوس خطی مقیم اتوبان چهاربانده تیم بانو :*)
  • صحبتِ جانانه
  • چه حرف خوبی زده خاله تون
    پاسخ:
    خاله ها همیشه حرفای خوب خوب میزنن : )
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من موهای سفیدمو دوست دارم :)
    خدا رحمت کنه خاله جونتو :)
    پاسخ:
    موهای سفید خوبن، وجودشون یه چیزایی رو به آدم یادآوری میکنه.. رفیقن با آدم :)))
    قربونت عزیز دلم، خدا شاد کنه روح همه ی رفتگانت رو:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">