بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

یکی از آرزوهای من این است که در صده ها و قرن های بعدی، هیچ تکنولوژی ای جای خدماتِ پست را نگیرد و هیچ پست خانه ای تعطیل و هیچ پستچی ای بیکار نشود چرا که آنوقت آدم ها قطع به یقین، تجربه ی لذت بخش گرفتن ِ بسته های بالدار و نامه های دستنویس را از دست می دهند.

این بسته دیروز از کیلومترها آنطرف تر بال درآورده بود و با یک لبخند پهن و پر انرژی و یک بغل حرف های خوب رسیده بود به دست من... یادم نمی‎آمد منتظر بسته ی پستی ای بوده باشم .وقتی با چشم های خوابالو، روی بسته را خواندم ، یک منحنی 270 درجه روی لبم نقش بست...

روی بسته ی پستی نوشته بود برسد به دست ِ مامان ِ بهار : )



وبلاگ نویسی در زندگی من یک اتفاق بود..یک اتفاق خوشایند که شانس ِ رفاقت با دوستانی را به من داد که بهتر از آب روان اند...خب آدم نمی‎تواند خوشحال نباشد وقتی چنین دوست ِ صاف و خوش ذوقی دارد که گوله‎ی مهربانی است و پاستیل نوشابه ای را به کتاب ها پیوست می‎کند و یهویی و بی مناسبت، برای آدم هدیه ی لبخندی می فرستد...آدم نمی تواند ذوق نکند و ذوقش را با دیگران به اشتراک نگذارد...

ممنونم آقای بنفش ِ مهربان...بابت لبخندهایی که بی توقع به دیگران میبخشی ، از خدا می خواهم لبخند، مهمان ِ همیشگی خانه ی دلت باشد...


صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق:
تو دلت سبز٬
لبت سرخ٬
چراغت روشن٬
چرخ روزیت همیشه چرخان٬
نفست داغ٬
تنت گرم٬
دعایت بامن!
روزهایت پی هم خوش باشد.



  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۸)

  • فاطیما کیان
  • چقدر خوبه این کاره آقای بنفش ,لبخند بزن :)
    پاسخ:
    لبخند بخشیدن به دیگران بی نظیره..  :)
    مبارک باشه عزیزم :))
    از دوست مهربونی که لبخند رو لبای تو آورده هم ممنونم :))
    پاسخ:
    مرسی نگار جانم :)
    منم به نوبه ی خودم خیلی ممنونم ازش :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • آخرین بسته پستی ام رو یادم نمیاد :( الان حسودیم شد !
    پاسخ:
    عزیزم... هممم یه روزی که شاید فکرشم نکنی شاید یکی پیدا شد و اینطوری خوشحالت کرد ^_^
  • فاطمه سادات
  • چه خوب و هیجان انگیز !
    پاسخ:
    خیلی سورپرایز خوبی بود ;-) 
    وای حانیه من همیشه به این رفاقتات غبطه خوردم...
    پاسخ:
    رفیق عزیز منی که شما جان دلم ❤ :)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • وب نایسی دارید
    پاسخ:
    مچکرم :)
    بهترین کتاب ها رو برات هدیه داده ، حانیه ! :)
    برای من هم وبلاگ نویسی پر از اتفاق های خوب بوده ... دوستای مجازی خوبی پیدا کردم که به اندازه ی دوست های واقعی بهم نزدیک هستند و دوستشون دارم ! ^-^
    پاسخ:
    از مزایای دوست خوش سلیقه ^_^ من هیچکدوم رو نخونده بودم :)
    همممم شانس پیدا کردن بهترین های وبلاگ نویسی رو داشتیم، راضیم از این بابت :)
    یکیش مثلا خود ِ خودت :*
    دستش درد نکنه که حانیه خانم ِ ما رو خوشحال کرد :)

    پاسخ:
    بله بله... امیدوارم همیشه خوشحال باشه آقای بنفش :)
    دوستای مهربون مث ِ مامان مهربون :)
    پاسخ:
    دوستان مهربون گل های گل هستن اصلا :)
  • آلبرت کبیر
  • من تنها محموله ای که پستی برام میومد همین مجلاتم بود که از انگلیس میرسید دستم :))))
    پاسخ:
    اووووو ما به اندازه ی شما باکلاس نیستیم از انگلیس برامون مجله بیاد :))) برا منم پروژه های تحقیقاتی مو از فرانسه میفرستن :-D الکی مثلا من پروژه خارج از کشور کار میکنم :)))
    یکی از دوستای وبلاگی واسه تولد پارسالم یه بسته برام فرستاد کتاب و سی دی و یه کارت. بعلهههه مام از این دوستا داریم فک کردی فقط خودت داری  -آیکون رضایت- :))))
    پاسخ:
    اولا که خدا این دوستای خوبو از آدم نگیره بگو آمیین :))
    دوما که یادمه دل ِ ما رو آب کردی با کتابات، این به اون در :))))
    سوما هم که ممار؛ بَرَه من دیگه حرفی ندارم [آیکون خونسرد] :))))
    @ناصر 

    چیه برو از خدا بترس با هدیه هات پز میدی؟؟؟
    منم انقد هدیه میدم :)))))) اما فک کنم یه بار هدیه از دویت وبلاگی گرفتم
    نه نه دوبار :)
    ولی کلا زیاد هدیه میدم دلت بشوژه :))))



    +حانیه قرار بود برا اقا نصر زن بگیریم میدونستی؟
    پاسخ:
    ----> رو نوشت به سرکار ممار ناصر :)))))
    با شما هستن ظاهرا :))))


    نگین تو خودت هدیه ای والا..هدیه چرا میدی؟ :))
    همانا خداوند هدیه دهنگان را بسیار دوست می دارد:))
    اخی چه باحال ..منم تجربه کردم...برا تولدم فک کن یه بسته بزرگ شیرینی با یه کادو که پست اورد کلی ذوق کردم..البته پست نبود پیک موتوری بود خخخ به هرحال قشنگ بود.هه
    پاسخ:
    تجربه ی قشنگیه، مخصوصا وقتی خودت از هیچی خبر نداری :))
  • محسن فراهانی
  • هیچ چیز توی دنیا لذت بخش تر از دیدن شاد بودن دوستان و اطرافیان نیست .
    خوشحالم که بسته ی کوچیکم لبخند رو به لبهات هدیه داد :)
    پاسخ:
    هیچ چیزی هم به اندازه ی داشتن رفیقی مثل آقای لبخند که حواسش به همه چیز هست 
    و خوبی هاش ته نداره و تموم نمیشه، آدمو خوشحال نمیکنه :)
    منم خوشحالم که خدا دوستایی از جنس مهر و لبخند بهم هدیه داد.. 
    بازم یه دنیا ازت ممنونم رفیق جان :)
    هم لبخند هدیه داد هم مزه ی پاستیل نوشابه ای میداد هم بی دریغ دوستش داشتم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مبارکت باشه.
    خدا لبخندامونو ازمون نگیره که این لبخندا شده دلیل زندگیمون :)
    لباتون خندون و دلتون خوش و تنتون سلامت و... جمعمون جمع...
     :)
    همیشه شاد باشی خانوم لبخند مهربون:)
    رفیق هم ماهی من :)
    پاسخ:
    مرسییی :)
    خدا حافظ لبخند هامون باشه :) 
    پشت و پناه خوشیای ریز ریزمون با هم:)

    میدونی که خاطرت برام بی نهایت عزیزه، هم ماهی من:**
  • پرنده بانو
  • :)
    پاسخ:
    سلام پرنده بانو... کم پیدایی دوست جان : )
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • هعییی عموی ما یه لواشک برا من خرید خودش خورد هعیییییییییییی:))))))))))

    دور از شوخی  مبارک باشه عزیز دل دیگه  من و عموم نداریم که این کادو از طرف من بوده قابلی نداره عزیز دلم :)))

    حالا تونستی کاری کن من ادم بشم نمیشم که :))

    پاسخ:
    آخه لواشک بخوری ضعف می کنی، عموت چون به فکرته خودش خورده :))))
    میخوای من شیرینی خامه ای بگیرم برات؟ :))))
    خیلیییی ممنونم..شما هرکدوم تون وجودتون هدیه س واسه این روزای من : )

    واییی کاش همه آدما مثل تو بودن که دنیا گلستون میشد:))
    به به  چه عالییییی. 
    انصافا هیجانی که تو بسته های پستی هست هیچ جا پیدا نمیشه😊😊
    پاسخ:
    بزن قدش که انقدر همیشه انرژی مثبتی : )
    بسته ی پستی یه چییییز دیگه س اصلا ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">