بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

ممنونم رِفیق

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

یک نفر که نمی‎شناسمش به ایمیل متروکه‎ی وبلاگم ایمیل فرستاده که "سلام رفیق[ ر را با کسره بخوانید]،بخند و شاد باش"

بعد همان اولِ ایمیل دوخطی اش نوشته است لطفا جوابِ این پیام را نده...

اسم و فامیلش برای من غریبه است اما چقدر نوع بیانش برایم آشناست. فقط آن‎هایی که مرا خوب می‎شناسند می‎دانند "رفیق جان" تکیه کلامم برای صدا زدن دوستانم است و چقدر کلمه‎ی رفیق به کسره‎ی ر را دوست دارم.

  • ۹۴/۰۷/۱۶
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۶)

:)
پاسخ:
: )
  • زهرا دلآرام
  • ^_^
    پاسخ:
    : )
  • فاطیما کیان
  • ای جان :)
    پاسخ:
    جان به شما : )
  • صحبتِ جانانه
  • خیلی هم خوب و عالی:)
    پاسخ:
    بله :))
  • شاهزاده شب
  • چقد خوب :)
    پس شاد باش رِفیق
    پاسخ:
    قربون ِ رفیق :*
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خو پس چرا جوابشو دادی :)))))))
    حانیه من مشکوکم :دی (آیکن خونسرد)(مشت)
    پاسخ:
    جواب ندادم که:))
    جواب میل ندادم خب...اینجا وبلاگه:زبان

    یاسی تو مشکوک نباشی،جای تعجب داره : خنده با اشک چشم :))))))
  • حوریا ش (رسا)
  • ی رفیق ک ب یادته و با جزئی ترین خصوصیاتت تو ذهنش موندی
    این خوبه
    پاسخ:
    یادآوری بعضی جزییات واقعا هم دلچسبه : )
    چقدر خوبه که همچین ادمی هست ...:)
    پاسخ:
    هرچند ناشناخته اما خوبه آبان جان : )
  • خمار مستی
  • این رِفیقای دور خیلی خوبن...
    پاسخ:
    موافقم شدید : )
    ای جان..
    مرحبا به این رفیق ؛ )

    +خوبی حانیه جانم؟ :))
    پاسخ:
    ای جان به خودت حتا عزیز دلم :*

    +خوبم نگاری..مگه میشه آدم اسم دوستاشو، کامنتاشونو،اینجا ببینه و خوب نباشه : )
  • کلافهـ چی!
  • دلهامان پُر...
    دستهامان خالی...
    گفتگوهامان مثلا یعنی ما...
    کاش میدانستیم هیچ پروانه ای پریروز پیلگی خویش را به یاد نمی آورد.../.
    علی جان(!) صالحی :)
    یادته حانیه؟ شعر که میذاشتی تهش اینجوری مینوشتی علی جان صالحی:))
    راستی سلام
    دلم تنگ شد یهویی گفتم سر بزنم به درگاه شخصی یه ر ِفیق قدیمی
    محسنم. کلافهـ چی!
    پاسخ:
    علی جان ِ صالحی..آره هنوزم می نویسم همون شکلی : )

    سلاممم رفیق ِ قدیمی...خوبی؟
    دل منم خیلی تنگ میشه فقط نمیدونم کجا پیدات کنم :))
    مگه ما یه کلافه چی بیشتر داشتیم که یادم بره؟...
    خیلی خوشحال شدم از دیدن اسمت محسن...و خوشحال تر از اینکه هنوز به یاد رفیقای قدیمی هستی : )

    خواهشن واسه من از این کارا نکنین من پسور میلم یادم رفته :D
    پاسخ:
    شاید باورت نشه ممار اما منم یادم رفته :)))
    هربار باید از گزینه ی فرگت پسورد استفاده کنم.. زشت نیست؟:دی

    ولی چشم برا شما نقدا حساب میکنیم. میل نمیفرستیم:)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مشکوک منو میگه من من :)))))
    اسمش هپی کرای ه :)))))))
    پاسخ:
    از دست تو :))))))))))

    اسمش یادم رفته بود:)))))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • من بگم مبارکه:)))
    هعیی من میگم خبریه ..هعی تو انکار میکنی:)))
    آیکن شایعه پراکنی همراه با زبان درازی:)))
    پاسخ:
    مژی برو در خونه ی خودتون شایعه پردازی کن :))))
    اینجا خبری نیست :))))

    به قول یاسی: هپی کرای :)))
  • پرنده بانو
  • رفیقِ با کسره اگر تا اخر کسره های دنیا بماند رفیق میشود حانی :)

    + شب های ارباب است یادت نرود دعایم کنی

    پاسخ:
    تا آخر...

    قربون تو برم من..محتاجم به دعا عزیزم:*
    رِفیق جان :*
    پاسخ:
    عزیز دلی تو زینب جانم:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">