بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

مشکل دردِ عشق را حل نکند مهندسی*

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ



یک روز به خودم آمدم دیدم دوست داشتن برایم سخت شده است. از این دوست‎داشتن هایی منظورم است که به گوشت و پوست و دل و جانم بچسبد و مثل حلّال در خودش حلم کند. آدم‎ها فقط دیوارهایی بودند که هیچ پنجره‎ای از آن‎ها، رو به دوست داشتن و دوست داشته شدن باز نمی‎شد.

آدم ها را کنار زدم و عاشق عددها شدم. عاشق کُد ها و دستورها... عاشق صفر و یک ها...! همه چیز خوب بود تا قبل از بازخوانیِ حاشیه‎نوشته‎های کتاب ها و جزوه‎هایی که این روزها مثل کوه جلویم قد علم کرده‎اند. من عاشقِ آدمِ حاشیه نوشته‎های کتاب‎هایم بودم. حیف که هیچوقت از حاشیه‎ی کتاب‎هایم پایش را بیرون نگذاشت. به گمانم چهار سال برای رسیدن به این نتیجه دیر کرده‎ام . باید خودم آن آدمِ لعنتیِ دوست‎داشتنی را از حاشیه‎ی کتاب‎هایم می‎کشیدم بیرون و دوستش می‎داشتم. قبل از اینکه عشق و عاشقی مثل چای سرد شود و از دهانم بیفتد.


پ.ن: اولین دی ماهِ بدونِ امتحانِ زندگیم را تجربه می‎کنم و یک حسِ عالیِ مزخرف دارم.

  • ۹۴/۱۰/۱۸
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۶)

  • شاهزاده شب
  • هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق....

    عاشق بودن کار سختی نیست. بیا خوده عشق باشیم :)
    پاسخ:
    همیشه چشمم به اولین کامنت که میفته. میدونم خودتی حتما:*)
    عاشقی کار سختی نیست... فقط خیلی سخته اولش درِ قلبت رو به روی کسی باز کنی..
  • صحبتِ جانانه
  • از زندگی لذت ببریم پیش از آنکه دیر شود
    پاسخ:
    این خیلی مهمه..یه اصل مهم تو زندگی : )
    دی ماه امسال خیلی حس خوبی داشتیا :)))))

    احساسات من لابلای مباحث شیمیایی گم شد...
    پاسخ:
    شاید یه دی ماه فقط بهت خوش بگذره.. دی ماه های بعدی حتما دلت تنگ میشه نگاری :)))

    احساساتت رو گم نکن. عه :)) شیمی خودش پرِ عشقه
  • یا زینب(س)
  • چه حاشیه های پرخاطره ایی...
    کاش این عاشقانه به حاشیه نمیکشید.. 
    پاسخ:
    خیلی عاشقانه ها فرصت پیدا نمیکنن تو متن زندگی حضور پیدا کنن ..
  • اون روی سگ من نوستالژیک ...
  • منمممممممممممم
    اولین دی ماه بدون امتحان زندگیمه:)))))))
    پاسخ:
    به به ..مبااااارکه :))))
    نفس عمیق بکش..حالت جا بیاد : )
    عه از اون آدمایی هستی که توی کتابشون خط خطی می کنن؟ نچ نچ نچ :دی

    چقدر خوبه روزای بدون امتحان
    پاسخ:
    کتابا و جزوه هام، حاشیه هاش خوندنی تر از متنشه :)))))
    یعنی میخوای بگی جزوه هات نقاشی نداره کنارش؟:)))

    کاش می شد بی امتحان درس خوند... بی استرس!


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">