بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

کاش منم دلِ تو رو داشتم!

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ق.ظ

توت فرنگی های روی کیک رو برداشت و با همون برگ سبزی که بهش چسبیده بود، میخواست بذاره تو دهنش... هرچی مامانش اصرار کرد، برگِ توت فرنگی خوردنی نیست! قانع نشد. اشک تو چشماش جمع شد. گفت با برگش خوشمزه تره...بعدشم توت فرنگی رو با برگ خورد و از انتخابش خیلی راضی به نظر می رسید. لیوانِ آب رو تا نیمه سر کشیده بودم که با دیدنِ ذوقش موقعِ خودن توت فرنگی با برگ، چنان زدم زیر خنده که آب پرید تو گلوم و نفسم بند اومد.

چند دقیقه بعد، فکر کردم چرا من حاضر نیستم توت فرنگی رو با برگِ سبزِ چسبیده بهش، امتحان کنم؟ شاید چون من بیست و سه ساله‎ام و اون سه ساله... شاید چون من به حرفِ عقلم زیادی گوش میدم که میگه آدمِ عاقل که برگِ توت فرنگی رو نمی خوره و اون به صدای دلش گوش میده که دوس داره یه طعمِ ناآشنای جدید رو امتحان کنه، هرچند غیر منطقی!!!

کسی که تا حالا توت فرنگی رو با برگش نخورده چه می دونه طعمِ برگ سبزش چه مزه ایه؟ شاید واقعا توت فرنگی با برگش خوشمزه تره... شاید ما آدم بزرگا، خیلی از لذت های زندگی خودمونو ناقص می کنیم و قسمتی از اون رو درست مثلِ برگِ سبزِ توت فرنگی میندازیم دور و خودمون خبر نداریم. اونم فقط به هزار و یک دلیلِ از پیش ساخته شده ای که ملکه ی ذهن مون شده و بر خلافش عمل کردن جرات می خواد. دل می خواد...همون چیزی که آدم بزرگا کم دارن و بچه ها تا دل تون بخواد دارن.

  • ۹۴/۱۱/۱۴
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۴)

  • شاهزاده شب
  • آره واقعا
    منم معتقدم الکی داریم خیلی به خودمون سخت میگیریم
    گاهی واقعا زندگی به خطرکردن بعضی چیزا می ارزه:)
    پاسخ:
    روحیه ی خطر پذیری تو دوس دارم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • منم روحیه ی خطر پذیری سوسن رو دوست دارم! :/
    اما خودم ندارمش زیاد وخیلی از این بابت متاسفم! :)
    پاسخ:
    بعضی وقتا آدم باید خیلی چیزا داشته باشه که نداره :)
    ما آدما واسه خودمون محدودیتای زیادی داریم از بس با خودمون رودروایسی داریم :) ...یه دایره  دورمون کشیدیم به اسم دنیای آدم بزرگی از توشم تکون نمخوریم.....

    حانیه میدونی   من عاشق نوشته هاتم میدونستی تنها  چیزی گاهی وقتا منو تشننه ی نوشتن می کنه احساسات تو تو نوشته هاته ..
    بدون اغراق گفتما .....

    ببخشید دیر به دیر سر میزنم و نظر می زارم ولی خداییش میخونم ...
    پاسخ:
    ممنون از این همه محبتت ای یار قدیمی :)
    همین که هستی و میخونی و گهگاهی بهم یادآوری می کنی، هنوزم رفقای قدیمی منو از یاد نبردن، برام یه دنیا عزیزه..قربان ِ تو :)
     
    مرسی بابت خصوصی:چشمک
    حانیه انمیشن
    درون و بیرون رو  دیدی؟؟
    یعنی عالیییییه ها ...
    پاسخ:
    نه هنوز، گرفتم که ببینمش ولی نشده هنوز..
    میبینم . ممنون که یادم انداختی عارفه جانم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">