بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

سبک‌تر؟

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ق.ظ

آدم‌های باهوش و با جسارت را دوست دارم. بارها فکر کردم من اگر جای پری بودم، حاضر می‌شدم سال پنجمِ پزشکی دانشگاه تهران، برگه انصراف را بنویسم؟ به چه قیمتی حاضر بودم رشته و دانشگاهی را که برای بعضی‌ها یک رویای دوردست بیشتر نیست، رها کنم و خودم را پیدا کنم؟

تجربیات شگفت‌انگیز سفرهای پری، مریم، سارا و مهزاد را می‌خوانم و کیف می‌کنم از وجود آدم‌هایی که تابوها را شکسته‌اند و به دنبال پیدا کردن خودشان، دل به دریا زده‌اند. من این آدم‌ها را فرای هر اختلاف عقیده و چارچوب‌های ذهنی، به شدت تحسین می کنم و دوست‌شان دارم. چرا که به آرامی آغاز به مردن می‌کنی اگر سفر نکنی و این دخترها، نمردن را انتخاب کرده‌اند. زندگی را... شاد بودن را... تلاش برای سروکله زدن با پدر و مادرهای همیشه نگران را...



آنها را در سایت سبک‌تر بخوانید و سفر ارزان و کم‌خرج را یاد بگیرید.


  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • خانوم ِ لبخند:)

پیشنهاد

نظرات (۸)

و خواب را و خواب را و خواب را ...
پاسخ:
می ترسم دنیا رو آب ببره و خواب باشی :))
سال پنجم پزشکی ...انصراف ...واقعا کسی هست که این کار رو بکنه ؟ 
قطعا خیلی پشیمون میشه 
پاسخ:
آره گل بهار... کسی که پنج سال خونده و به این نتیجه رسیده که انتخابش درست نبوده و برای پزشکی ساخته نشده...
فقط جرات به خرج داده و چیزی رو که دوست داشته انتخاب کرده...
چرا پشیمون؟ همه ی ما یه روزی از کارای نکرده مون بیشتر از کارای کرده مون، پشیمون می شیم. پری الان پشیمون نیست : )
منم سعی کردم از قانون های خشک رها بشم اما جامعه یه مدت تردم کرد ولی دیگه اب دیده شدم خیلی دوست دارم خودم باشم حس خوبیه :))
پاسخ:
شکستن چارچوب ها قطعا هزینه های سنگینی هم داره ولی مهم اینه که بدونی چی برات مهم تره : )
حس خوبت ادامه دار :))
اتفاقا همین امروز صبح به سایت سبک تر سر زدم و دو مطلب از سارا لویی خوندم درباره ی هزینه ی سفرش. اونقدر جذاب بود برام که با خودم گفتم پول جمع کردن برای سفر رفتن رو جزو اولویت های اصلیم بذارم و هیجان انگیزتر برام این بود که مردد بودم اول کجا رو ببینم. فکر می کنم اول بخوام ایتالیا یا یونان رو ببینم. دیدن تاریخ برام پر از احساسات شگفت انگیزه. لب خند.
پاسخ:
هیچهایک و بک پکینگ به این شکل که خیلی هیجان انگیزه و حتی فکرش منو وجد میاره، فارغ از اینکه از سفر معمولی خیلی سخت تره و البته به این قیمت که دنیای آدم یه چند سانتی قد میکشه واقعا : )
چه خوب که بهش فکر کردی، حتی به مقصدت هم فکر کردی..عالیه ف.ن : )
فقط یه سؤال:
میشه بگی موقع نت گردی تورتو کجا پهن می کنی که یه همچین سایت های کوفتی خشگل  و باحال و به قول خودمونی لامصب های توپی به قلابت گیر می کنه؟
نه خداییش می خوام بدونم!
راستی سلام بر هانیه
اگه درست گفته باشم!
پاسخ:
:))))))))))
راستش من یکی از این دخترا رو توی اینستاگرام دنبال می کردم، البته قبلا یه سرچی درمورد هیچهایک کرده بودم، به سایت شون رسیده بودم :))
اینطوریاس که دلم نمیاد تک وری کنم. خوبا رو با وبلاگم شریک میشم حتما..همون لامصب های توپ رو..

سلام بر بانوی آب:*
البته که با ح جیمی ^_^
  • سارای بانو
  • چقدر قشنگ و قشنگ :)
    از این قشنگ باحالا :)
    منی که الان کاردانی باشم و از نرم افزار تنفر داشته باشم جرعت ندارم بیخیال بشم اینا رو :)
    پاسخ:
    از این قشنگا که آدم دلش واسش ضعف میره : )
    راستش به جرات می تونم بگم نرم افزار رشته ای نیست که اگر بهش علاقه نداشته باشی بتونی توش جلو بری... بیشتر فکر کن.
     یا دوسش داشته باش یا...!
    اوه مای گاد!
    سپاس برای اینکه تک وری نداری. خوبا رو برای ما هم میذاری.
    حانیه.....حانیه...حانیه...
    یادم می مونه. حانیه....حانیه...
    پاسخ:
    هرجا دیدین من خ" نذاشتم بدونید دارم با کیبورد لپتاپ تایپ میکنم که دکمه خ" خراب شده و خون به دلم میکنه هی :))

    ممنون که یادت می مونه. منم تو رو همیشه یادم می مونه : )
    خوش به حالتون:(
    پاسخ:
    خوش به حالشون :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی