بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

نانوایی محله زیاد دور نیست. گاهی عصر یا صبح کیسه‌ی گل‌گلی پارچه‌ای‌ام را برمی‌دارم و خودم و خانواده را به نان کنجدی از تنور درآمده مهمان می‌کنم. کنجد را هم معمولا خودم از خانه می‌برم. آقای نانوا دیگر من را خوب به خاطر سپرده است. حتی شاطری هم که نان را پهن می‌کند و گمان می‌کنم تا به حال من را از آن دریچه‌ی یک در دوی مستطیلی ندیده است، من را می‌شناسد. آقای نانوا چندباری سفارش کرده است که با خودم کنجد کمتر بیاورم، چون این مقدار کنجد برای یک نان کوچک زیاد است ولی این روزها دیگر تکرار نمی‌کند. حالا فهمیده است که از نظر من نان باید پُر کنجد باشد و دلم به کنجدِ کمتر رضا نمی‌دهد. امروز یک آقای جدید پشت دخل حساب و کتاب نشسته بود که من را نمی‌شناخت و وقتی پاکت کنجد را از دستم گرفت، گفت: "خانم این کنجد برای یه نون زیاده‌هااا". آقای نانوا بی آن که من را ببیند از پشت تنور فریاد زد که:" نه اشکال نداره"، بعد آقای شاطر پرسید همون خانم کنجدیه‌اس؟"، خنده‌ام گرفت. تا به حال کسی خانم کنجدی صدایم نزده بود.
  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۷)

  • زینـب خــآنم
  • خانوم کنجدی ؟؟؟  : )))))
    خوبه دیگ ، معروف شدی رف  : دی
    پاسخ:
    آخه خانم کنجدی؟:)))))
    من خودم یاد یکی می‌افتم با یه صورت دون دون :)))
  • آقای سر به هوا ...
  • کنجدی بانو :دی
    پاسخ:
    نه دیگه انقدر رسمی:))
    :)))))))
    خانم کنجدی
    من صبح ها کنجد روی پنیرمم می ریزم تازه :دی

    پاسخ:
    میدونی چیه دخترم؟
    منم عاشق کنجدم و خیلی دوست دارم مثل تو کنجدا رو بریزم رو پنیرا:)))
    ولی از طرفی طبعم ناسازگاره و جوش می‌زنم
    کنجدی کی بودی شما ؟ :))))
    پاسخ:
    نگو که بگم آقای نونوا:)))))
    شانسو ببین تو رو خدا
    سلام حانیه خیلی قشنگ...من کنجد را با گردوی رنده شده مخلوط میکنم..نانواهای آنجا مهربان هستند خوش به حالتان...اینجا اصلا معلوم نیست به نان چی می زنند..خدا میدونه یک بارم پلمپ شد..خیلی زمانه بدی شده حانیه..معلوم نیست چی به خورد ملّت میدهند..ناراحت کننده هست واقعا.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نه حالا زیادم مهربون نیستن یلدا ولی خب میشناسن مشتری شونو، 
    من اگه کنجد و گردو رو باهم بخورم تمام دهنم پر دونه میشه یلدا:))
    راستش این روزا توی هر صنفی آدم متقلب پیدا میشه
    بیخیال جوش بابا
    کنجد رو دریاب:دی
    پاسخ:
    :))))))))
    تا حدودی سعی میکنم:دی
    سلاممم دوباره 
    این پست از اون باحال های پر از انرژی مثبت بود :دی
    پاسخ:
    سلامم دوباره به روی ماهت : )
    گوشت بشه به تنت :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی