بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

به تابستانِ داغ

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ
تابستان عجیبی بودی! بر خلاف تابستان‌های گذشته‌ی سالیانِ عمرم نه شبیه سال‌های مدرسه، کوتاه و اشتیاق‌آور بودی و نه شبیه تابستان‌های سال‌های بعد از فراغت از مدرسه، کسل‌کننده و دراز و بی‌خاصیت؛ اما تا دلت بخواهد داغ و تازه و از تنور درآمده بودی. روی زخم‌های به بار نشسته روی دلم دست کشیدی و اگرچه جای زخم‌ها بیشتر سوخت اما مرهم شدی. با سفر کوتاهی که برایم تدارک دیدی، خونِ تازه‌نفس به رگ‌هایم دواندی. کرختی و مُردگی‌ای را که سخت در من رسوب کرده بود و جزئی از وجودم شده بود، با آبِ روان دریا شستی. شبیه یک کودک چموش و بازی‌گوش تکه سنگی برداشتی و سکونِ این مردابِ لجن‌گرفته را به هم ریختی. با این همه اما هیچوقت فصل مورد علاقه‌ی من نبودی و نخواهی بود. دلم برای روزهای بلندت که نه اما برای یادگاری‌هایی که روی تن‌ات نوشتم تنگ می‌شود.
بعدها شاید خاطره‌ی این تابستان با نشانه‌های روشنش تنها کمی بیشتر از باقی تابستان‌ها در خاطرم بماند.
  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • خانوم ِ لبخند:)

تابستان داغ

تجربه اولین ها

خاطرات

سفر

نظرات (۱۶)

سلام 
متاسفم
خداحافظ
پاسخ:
اگه برای من متاسفی که خب هیچ :دی
ولی اگر از رفتن تابستون متاسفی، تا آخر زمستون دیگه نبینمت :))
تابستون رو هیچ وقت دوس نداشتم حتی اون موقع ها که دانش آموز بودم و تابستون برام به معنی خواب تا لنگ ظهر و بازی و تلویزیون میشد
پاسخ:
منم دوستش نداشتم ثریا، هیچوقت برام مهیج نبود این فصل. چیزی جز گرمای نابودکننده اش برام پررنگ نبود.
  • حضرت کازیمو
  • چه عجب از این طرفا
    پاسخ:
    آرشیو هیچ ماهی نباید خالی بمونه...کلماتم رو گم کرده بودم ولی آرشیو شهریور نباید خالی میموند
     : )
    برای همه متاسفم 
    پاسخ:
    متاسفانه کاری از دستم برنمیاد :))
    ایشالا پاییزت هم پر از اتفاقات خوب باشه و شیرینتر و بهتر از تابستون :)))
    پاسخ:
    ممنونم نگار سبز عزیز من :*
    برای تو هم سبزتر از پیش باشه جانا :))
  • مصطفی موسوی
  •  من تابستون خوبی نداشتم ولی به هر حال تابستون بهتر از پاییزه برام
    پاسخ:
    امیدوارم پاییز جبران کنه بی مهری تابستون رو : )
    خداروشکر :]
    پاسخ:
    به توان بی نهایت : )
  • مهسا محمدی
  • من کلی تابستون بد داشتم توی زندگیم، نمونه ش همین امسال.
    اما نمیتونم ازش بدم بیاد میدونی چرا؟ چون یکیشون بهترین بود؛
    چون که اون تابستون دوستم داشت :)
    پاسخ:
    می‌فهمم مه‌سا :‌)
    آرزوی تکرار اون تابستون رو برات نمی‌کنم چون تکرار ملال‌انگیزه و هیچوقت حسش مثل بار اول نمی‌شه.
    برات آرزوی تجربه بهترش رو می‌کنم :*
    سلام حانیه خواهری شبتان بخیر باشد خواهر..این روزها را تسلیت میگم..
    منم از تابستون بیزارم هیچ خاصیتی ندارد این سال خیلی گرم بود تابستان..
    گریه آور است امسال باران نبارید...بگذریم غم زیاده حانیه 
    حال دلت خوب باشه گلم یک چیزی حانیه امیدوارم یا داری ارشد میخوانی یا یک کاری هرچند نیمه وقت داری..بیکاری کشنده هست..دوستت دارم خواهری تا میام یک چیزی بگم یادم میره چی بگم..اصلا حرفی برای گفتن نمی ماند جز اندوه دلتنگی تو برایم...ندیدمت اما دوستت دارم قلب به قلب نزدیک است حانیه جایت اینجاست خواهری ❤❤
    پاسخ:
    سلام عزیز من، الهی من قربونت برم که انقدر صاف و ساده برام از همه چیز می‌نویسی... مطمئن باش یه گوشه‌ی قلب من به اسم وبلاگم و دوستاشه و تو از پررنگ‌ترین یاران همیشگی منی اینجا..
    تابستون که گذشت امیدوارم پاییز دلت گرم و بی اندوه باشه❤
    سری تکان می‌دهد
    پاسخ:
    لابد نچ نچ هم میکند :))
    سلام حانیه خوبی؟از پائیز گذشته چند روز حانیه جانم...بیا به اینجا هوای پائیزی بده گلم..🌷🌷🌷❤❤❤
    پاییز تو بهاری باشه خواهری ان شاء الله....
    ببخش عزیزم اگر شاید تکراری هستم اینجا...دوستت دارم خواهری 
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم ، یلدا جانم... خوبم نازنینم. انشالله تو هم خوب باشی ❤🌷
    حتما میام و می‌نویسم...هرچند تو شهر من هنوز پاییز نیومده.
    منم دوستت دارم عزیزم ❤
    بازیگوش رو سر هم بنویس دختر :)
    پاسخ:
    همین چند وقت پیش داشتم به اسم وبلاگت فکر می‌کردم، تو خاطرم مونده با اینکه از بلاگفا رفتم...
    وقتی جدا می‌نویسمش انگار بازیگوش تره :))
    نه فقط سکوت کردم
    پاسخ:
    سکوت سرشار از ناگفته هاست!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤
    پاسخ:
    عزیز دلم :***
  • آقای سر به هوا ...
  • دلم تابستون خواست :(
    پاسخ:
    ما هنوز از تابستون رها نشدیم! شما چطوری دلت براش تنگ شده ؟
    طفلی پاییز، تابستون حق شو میخوره :(
    سلام حانیه خوبی؟ عصر پائیزی بخیر..پائیزی که چه عرض کنم پائیز معلوم نیست کجاست😐امیدوارم خوب باشی خواهری..پست مناجات امیدواران عالی بود..امیدوارم همیشه امیدوار باشی حانیه چون بدون امید آدم نمیتونه زنده بمونه..راستش حانیه فکر میکنم خدا با ایران قهره..چون خشکسالی داره پیش میاد خبری از باران نیست هیچکسم خیالش نیست 😑😑راستش حانیه حرفم زیاده کاش روبرو بودی...امیدوارم حانیه حال دلت خوب باشه گلم..میدانم گفتن خوب هستم ها اجباری هست وگرنه من از کجا بدانم حال تو خوب است و تو بسنده کنی به کلمه ی مجبوری خوبم..کاش هنجارها مجبور نمی کردند آدم ها دروغ بگن خوبند..من امّا از این مجازی دور از خدا میخواهم بهت بدهد هرچه میخواهی بهترش را بدهد. تا یک پست فوق العاده سرشار از عشق ببینیم..عشق دیگر برای نجات جهان کافی نیست. ببخش حانیه بیراهه می روم..گفتم بیایم حالت را بپرسم و امیدوارم به من راست بگویی خوبم و امیدوارتر اینکه از آن خوبهایی که باور کنم الکی نبود..یک چیزی من احساس کردم امروز دلگیری...دوستت دارم رفیق جان و جانم..❤❤❤من از آنهایی هستم که بلد نیستم حرفم را چگونه تمام کنم  ناگهان دیدی حرفم تمام شد بدون پایان...
    دوستت دارم خواهری جایت اینجاست👈❤❤❤
    پاسخ:
    سلام یلدای عزیزم، من خوبم شکر : ) امیدوارم حال توام خوبِ واقعی باشه خواهرجان:*
    گمون نمی‎کنم خدا خیلی اهل قهر با بنده‌هاش باشه. بیشتر بنده‎هاشن که باهاش قهر می‌کنن یلدا... ولی درباره‎ی عشق بگم که هنوز اگر گاهی زندگی به زبون مون مزه میده به خاطر عشقه... این روزها خوبم. شاید خیلی بهتر از گذشته‎اس احوالم. الهی شکر به خاطر همه چیز..به خاطر وجودِ پر مهر تو که همیشه شرمنده محبتت میشم یلداجانم ❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی