بهــارخواب

در نهایت آدم نمی‌نویسد که چیزی بگوید،
بلکه می‌نویسد تا چیزی را نگوید...

شانزده سال پیش، از سرِ اتفاق روی نیمکتی نشستیم که پیچ و مهره‌هایش شل شده بود و مدام لیز می‌خوردیم روی زمین. لیز خوردن‌های مدام و خنده‌های از سر شوق، شُد شروعِ یک رفاقت شانزده ساله. دور شدنِ خانه‌هایمان، جدا شدنِ مدرسه‌هایمان، تغییر شماره تلفن‌هایمان، یکی نشدنِ مسیر دانشگاه‌هایمان، دیدارهای کوتاه و دورادورمان هیچ‌کدام مانعِ کهنه‌تر شدن شراب ناب رفاقت‌مان نشد. فراز و نشیبِ منحنی این رفاقتِ شانزده ساله را فقط تو می‌دانی و آن چند دانه بادامی که هر سال دم عید می‌انداختی توی ظرف سمنو و می‌گفتی این برای حانیه و نامه هایی با حاشیه‌ی گل سرخ. مِیل نکردنِ این منحنی به صفر را فقط من می‌دانم و معلمِ کلاس پنجم که چشم های پف کرده از اشکم را برای بغل‌دستی بودن با تو دیده بود و قلبم که دیشب موقع دیدنت در لباسِ تماما سفیدِ عروس و به آغوش کشیدنت، با ضرباهنگ شادتری می‌تپید.


  • خانوم ِ لبخند:)

نظرات (۱۱)

دوستی های کهنه باارزش‌تر از هرچیزیه و داشتنش نسیب هرکسی نمیشه...
خوش بحال شما و انشالله رفیق‌جانتان خوشبخت بشن:)
پاسخ:
درسته. رفیق کهنه اش بهتره : )
ممنون عزیزم، انشالله همه خوشبخت باشن : )
  • شاهزاده شب
  • چقدر دوستیِ شیرینی :)
    پاسخ:
    مثل آبنبات قیچی : )
    چقدر کادو دادین؟
    میخوام مظنه دستم بیادا
    پاسخ:
    :)))))))
    برو دم در خونه خودتون بازی کن :دی
    خوش به حال دو طرف این دوستی قشنگ :)
    خوشبخت و دل گرم و پر انرژی باشید هم عروس خانم هم حانیه ی عزیزم 
    پاسخ:
    و خوش به حال من که یه دوست بامعرفت دیگه مثل تو دارم حمیده جانم :*
    ممنونم عزیزم.. زندگیت پر از عشق : )
    سلام عزیزم روزت بخیر...فدای دل مهربونت..
    ان شاء الله خوشبخت باشند..خدا ان شاء الله قسمت تو هم بکنه..آمین...
    من همیشه میام ببینم کی خبر از عشق میدهی...همیشه و همیشه 
    دلت شاد باشه الهی ❤❤❤🌷🌷🌷🌷💜💜💜💜
    پاسخ:
    سلام یلدای نازنینم :*
    ممنونم از مهربونیت عزیزم... هرچند من هیچ راه ارتباطی با تو ندارم ولی دلم می خواد خبرای خوبو حتما تو وبلاگم بنویسم، یه دلیلش اینکه تو اینجا رو می خونی : )
    مبارک باشه خوشبخت شه الهی
    دوستیتون پایدارتر :*
    پاسخ:
    ممنونم ثریای عزیزم :*
    امیدوارم توام دلگرم و سلامت باشی همیشه جانم : )
    سلام حانیه گلم خواهر عزیزم روز جمعه ی خوبی داشته باشی عزیزم ...گفتم بیایم حالت را بپرسم.. ان شاء الله سلامت باشید. و خانواده هم خوب باشند...دوستتان دارم خواهر...ممنونم..ببخش گلم مزاحم شدم..دلن تنگ شد گفتم بیایم. ❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷💜💜💜💜💛💗💕
    پاسخ:
    سلام یلدای خوبم
    من فدای دل تنگ تو ...من خوبم نباشم وقتی ببینم تو اینجا حال مو پرسیدی خوب میشم. فقط همین❤

    آخی عزیزم مبارکه:*
    پاسخ:
    قربون تو عزیزم :*
    سلام اولین باره به که اینجا اومدم:)
    شما احیانا نویسنده اید یا قصد دارید نویسنده بشید؟
    خووب مینویسین: )
    دوستیتون همیشگی.
    پاسخ:
    سلام : )
    خوش اومدین... یه روزی قصد داشتم نویسنده بشم ولی نشدم.
    لطف داری : )
    ممنونم فاطمه جان
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • دل اگر دل باشد ،. آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد. سید علی صالحی. 


    رفاقت ها رو وقتی دو طرف بخوان تحت هر شرایطی میشه حفظ کرد... وبعد ازسالها و گذشتن از انواع و اقسام موانع چه لذتی داره که میبینی هنوز همراه همید.... همونقدر موندگار... همونقدر ناب... همونقدر صمیمی :)

    پایدار باشید رفیق
    پاسخ:
    یادش بخیر این جمله سید علی صالحی چندین سال سر در وبلاگ قبلیم نوشته شده بود : )

    بعضی رفاقتا یه خاصیت هایی داره که دیگه تکرار شدنی نیست، قصه اش سر دراز داره و چه خوبه... عین خودت که رفاقتت خاصه برای من:*
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • و رفاقت تو برای من :) بانوی لبخند :)
    پاسخ:
    جانی و دلی یاسی :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی